Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group odštartovala nový rok mimoriadne vydarene, v prvý týždeň sa stala jednoznačným trhovým lídrom celodenne aj v hlavnom vysielacom čase, pričom v týždennom priemere dosiahla skvelú sledovanosť 13,3 % a 26,9 % podiel na trhu v prime time. Vo sviatočný pondelok dosiahla JOJ Group ako bezkonkurenčná trhová jednotka excelentnú, až 15,3 % sledovanosť a 29,8 % share.
Na Troch kráľov vyhrala rebríček TOP programov sviatočného dňa z ponuky všetkých slovenských televízií práve TV JOJ. Najsledovanejšou reláciou boli Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo až 704-tisíc divákov starších ako 12 rokov, hlavná spravodajská relácia tak dosiahla vynikajúcu 15,1 % sledovanosť a 29,1 % podiel na trhu. Najlepšie počasie si vyslúžilo až 14,1 % rating a 26,7 % share.
Z nespravodajských relácií dosiahol najvyššiu sledovanosť v pondelok Nový život - nový rodinný sreriál televízie JOJ – ktorého úspešný štart si nenechalo ujsť viac ako pol milióna slovenských divákov! Prvá zdvojená epizóda pôvodného seriálu tak dosiahla až 11,7 sledovanosť a 23,4 % podiel na trhu.
Najatraktívnejší bol Nový život pre ženskú časť publika – diváčky v CS 45-54 zaznamenali najvyššiu, vysoko nadpriemernú sledovanosť, a to až na 17,5 %! Ženy vo veku 35 až 44 rokov dosiahli takisto perfektnú, až 15,7 % sledovanosť.
Prvý januárový víkend sa JOJke tiež vydaril, keď jej večerný program slovenské publikum uprednostnilo pred konkurenciou. V sobotu 4. januára sledovali americkú komédiu Manžel na skúšku, ktorá si vyslúžila skvelú 11,1 % sledovanosť a 23,0 % podiel, v nedeľu 5. januára si diváci pozreli premiéru animovaného kinohitu Vaiana: Legenda o oceáne, ktorá zaznamenala 9,4 % rating a 18,8 % share, pričom najsilnejšou cieľovou skupinou boli muži v CS 35-44 so sledovanosťou až 15,1 % a podielom 30,9 %.