Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group si v pondelok v hlavnom vysielacom čase pripísala ako jednoznačná trhová jednotka vysoko nadpriemernú 14,5 % sledovanosť a 31,3 % podiel.
Najsledovanejším programom boli včera Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo až 662-tisíc divákov a hlavná spravodajská relácia dosiahla vynikajúcu 14,2 % sledovanosť a 29,9 % podiel na trhu. KRIMI zaznamenali včera 11,7 % sledovanosť a 25,4 % podiel, Najlepšie počasie 10,8 % rating a 22,9 % share.
Absolútne bezkonkurenčným TOP nespravodajským programom pondelka bolo prvé premiérové Inkognito nového roka, ktoré si nenechalo ujsť až 546-tisíc divákov a zábavná show na JOJke dosiahla výbornú 11,7 % sledovanosť a 25,0 % podiel na trhu. Film na Markíze zaznamenal len 12,1 % share. Najsilnejšou cieľovou skupinou včerajšieho Inkognita boli ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli excelentnú, až 16,7 % sledovanosť! Muži v rovnakej CS dosiahli až 12,1 % rating.