Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group dosahuje aj v piatom týždni nového roka nadpriemerné výkony, od pondelka do štvrtka zaznamenala v hlavnom vysielacom čase až 13,5 % sledovanosť a 29,0 % podiel na trhu (štvordňový priemer). Samotná televízia JOJ si udržuje rating okolo 10 % a share na úrovni 21 %.
Slovenskí diváci majú od začiatku nového roka nový obľúbený seriál Nový život, ktorý vysiela TV JOJ každý utorok, stredu a štvrtok večer. Od svojho štartu na Troch kráľov seriál žne úspechy, užíva si priazeň publika a udržiava si stabilnú divácku základňu, s ktorou býva lídrom trhu v prime time. Za doterajších 16 odvysielaných epizód dosiahol Nový život v priemere skvelú 9,8 % sledovanosť a 20,4 % podiel na trhu a diváci ho pravidelne uprednostňujú pred konkurenciou - seriál v priemere sleduje až 456-tisíc divákov. Jeho najsilnejšími a najpočetnejšími cieľovými skupinami sú diváčky v CS 45-54, ktoré dosahujú vynikajúcu 13,9 % sledovanosť a 23,3 % podiel, mladšie ženy vo veku 35 až 44 rokov zaznamenávajú tiež skvelú 12,2 % sledovanosť a ešte vyšší výkon až 24,1 %. Muži v CS 45-54 si seriál takisto každý večer nenechajú ujsť a dosahujú až 10,0 % rating a 18,3 % share (priemery za prvých 16 odvysielaných epizód).
Tento týždeň dosiahol Nový život v utorok aj vo štvrtok zhodnú sledovanosť 9,4 %, keď si ho v oba dni pozrelo až 437-tisíc divákov (s podielmi 19,4 % v utorok a 18,6 % včera), v stredu seriál zaznamenal 9,1 % rating a 19,2 % share.