Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízii JOJ sa darí aj v 6. týždni tohto roka, za prvé štyri dni je lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase s priemernou 9,6 % sledovanosťou a
20,6 % podielom na trhu. V pondelok dosiahla celá JOJ Group zatiaľ najvyšší rating týždňa - až 13,4 % sledovanosť a 29,0 % share v prime time.
V pondelok 3. februára prevalcovalo zábavné Inkognito svoju konkurenciu s 11,3 % sledovanosťou a 23,9 % podielom, film na Markíze zaznamenal len 12,8 % share.
V utorok aj v stredu bol jednoznačnou trhovou jednotkou seriál televízie JOJ Nový život, ktorý v utorok sledovalo až 462-tisíc divákov s 9,9 % ratingom
a 20,6 % podielom. V stredu svoj výkon ešte zvýšil - so 463-tisíc divákmi dosiahol 9,9 % sledovanosť a až 20,7 % share. Na Markíze mal Utajený šéf v utorok 19,8 % share a Chartshow v stredu len 15,3 % podiel.
Vo štvrtok 6. februára dosiahol Nový život na JOJke 8,4 % rating a 17,0 % podiel na trhu, pričom najpočetnejšia cieľová skupina - ženy vo veku 35 až 44 rokov zaznamenali až 11,1 % sledovanosť a 21,4 % podiel na trhu.
Lídrom slovenského trhu bola včera aj politická diskusná relácia Na hrane, ktorú JOJ vysiela vo štvrtok po Novom živote - včera si ju nenechalo ujsť až 377-tisíc divákov a relácia Michala Magušina tak dosiahla výbornú 8,1 % sledovanosť a 20,9 % share.