Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Včerajší večer bol v programe TV JOJ špeciálny, tematicky zameraný na pomoc ťažko chorým deťom. JOJka najskôr odvysielala prvú epizódu svojho nového výnimočného seriálu Jenny z prostredia detskej onkológie. Jenny si pozrelo až 436-tisíc divákov, štart seriálu tak dosiahol skvelú 9,4 % sledovanosť a 17,1 % share. Najpočetnejšou cieľovou skupinou boli diváčky vo veku 35 až 44 rokov, ktoré zaznamenali až 11,6 % sledovanosť, ženy v CS 45-54 si vyslúžili 10,0 % rating a muži v CS 35-44 sledovanosť 9,4 %.
Po seriáli si diváci nenechali ujsť unikátne vydanie obľúbenej relácie V siedmom nebi, ktorého súčasťou bola veľká pomoc ťažko chorým deťom, ktoré bojujú s časom. Riško, Alexko, Alexej a Amélia trpia diagnózou SMA, teda spinálnou muskulatúrnou atrofiou typu 1 a ich jedinou nádejou na uzdravenie je špeciálny liek, ktorého cena je však extrémne vysoká. Vzhľadom na naliehavosť situácie sa televízia JOJ rozhodla zorganizovať možnosť veľkej pomoci - v utorok 25. februára spustila zbierku, ktorá prebieha prostredníctvom darcovských SMS. Pomôcť a prispieť ťažko chorým deťom tak môže každý zaslaním sms s textom DMS SMA na číslo 877 v sieťach mobilných operátorov Orange, Telekom a O2. Cena jednej darcovskej sms sú 2 eurá.
Špeciálne V siedmom nebi včera sledovalo až 428-tisíc divákov s 9,2 % ratingom a 23,8 % podielom na trhu. Diváčky v CS 35-44 dosiahli 9,3 % sledovanosť.
Ešte dôležitejšia je však výška sumy, ktorá sa zatiaľ v rámci SMS zbierky podarila vyzbierať – prekročila už jeden milión eur! (Do dnešného dňa, 2.3.2020, do 13-tej hodiny.) Vyzbieraná suma zahŕňa nielen darcovské SMS, ale aj finančné dary, ktorými včera prispeli hostia relácie V siedmom nebi, ako aj moderátor Vilo Rozboril s manželkou či štáb relácie. Peniaze zo zbierky mali byť pôvodne rozdelené
medzi všetky štyri deti a ich rodiny rovnomerne, ale keďže Riškovi rodičia už získali v iných verejných zbierkach dostatočné množstvo financií na životne dôležitý liek pre ich syna, vzdali sa nároku na svoj podiel z tejto SMS zbierky, takže konečná suma bude rozdelená na tri rovné diely medzi ostatné deti. Zbierka naďalej prebieha a všetci stále môžu posielať darcovské SMS a prispievať na pomoc s liečbou týchto detí.
Celkovo zahájila JOJ Group marec s 13,4 % sledovanosťou a 25,6 % podielom na trhu. Nedeľné Noviny TV JOJ sa stali TOP programom televízie uplynulého týždňa s 653-tisíc divákmi, vynikajúcou 14,0 % sledovanosťou a 25,9 % podielom na trhu. Najlepšie počasie malo najviac divákov v pondelok s 11,5 % ratingom a 24,1 % podielom, KRIMI boli najsledovanejšie včera s 10,8 % ratingom a 20,5 % podielom. Z nespravodajských programov bolo v posledný februárový týždeň najúspešnejšie pondelkové Inkognito, ktoré sledovalo až 459-tisíc divákov, zábavná show tak zaznamenala 9,9 % sledovanosť a 20,7 % share.