Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Kampaň Ministerstva zdravotníctva, vysielaná na staniciach JOJ Group nepretržite od 16. marca, prispieva k celkovému porozumeniu súčasnej situácie a poskytuje inštrukcie, ako sa v krízovom období správať. Na televíznych staniciach JOJ, PLUS a WAU sa odvysielalo k dnešnému dňu zdarma 580 spotov.
Od 21. marca môžu diváci na všetkých staniciach JOJ Group vidieť aj kampaň Pomôž susedovi o tom, ako pomáhať svojim susedom – seniorom, hlavnými protagonistami sú Táňa Pauhofová a Ján Koleník. V rámci tejto kampane sa odvysielalo takisto zdarma 516 spotov.
Obe kampane zasiahli viac ako 3,8 milióna divákov, to znamená, že oslovili viac ako 81 % populácie v cieľovej skupine 12+.
JOJ Group pripravila aj vlastnú kampaň, v ktorej sa pri logách všetkých staníc objavujú odkazy na odporúčané správanie obyvateľov SR. Úlohou kampane bolo podporiť opatrenia vlády v čase ohrozenia chorobou COVID-19.
O náročnom období, ktoré Slovensko a celý svet prežívajú, denne aktuálne a objektívne informuje televízna skupina vo svojich spravodajských reláciách počas celého dňa, v mimoriadnych spravodajských reláciách a na portáli noviny.sk.
„S podobnou situáciou, akej čelíme uplynulé mesiace, sme sa v novodobej histórii doteraz nestretli. Preto sme považovali za dôležité a samozrejmé poskytnúť náš mediálny priestor Ministerstvu zdravotníctva na informovanie čo najväčšieho počtu občanov SR. Popri tom sme urobili aj ďalšie kroky, ktoré, ako dúfame, pomáhajú našim divákom zvládnuť náročné obdobie,“ hovorí Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.