Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
„Mnoho vecí sa zastavilo, ale Inkognito nie,“ privítal včera večer o 20.35 hod. moderátor Vlado Voštinár divákov pri ďalšej premiérovej časti Inkognita.
Od vyhlásenia mimoriadnej situácie spôsobenej vírusom COVID-19 odvysielala televízia JOJ za prísnych bezpečnostných podmienok a bez prítomností publika v štúdiu 10 premiér tejto šou. Ochotou nakrúcať v čase korony vyjadrili účinkujúci a hostia relácie vďaku a podporu televíznym divákom a tí ich za to odmenili svojimi sympatiami.
Potvrdilo sa to aj včera večer, keď sa Inkognito stalo lídrom trhu a dosiahlo sledovanosť 8,1 % s podielom 17,8 %. Inkognito o 20.35 hod. opäť porazilo svoju konkurenciu, ktorá dosiahla v danom vysielacom slote podiel 14,7 %.
Od 16. marca do 4. júna odvysielala televízia JOJ Inkognito 20-krát, pričom 19-krát bolo jednotkou trhu. Priemerný podiel relácií je 20,2 % s priemerným počtom divákov 457-tisíc. Najsilnejšou cieľovou skupinou Inkognita sú tradične muži 12+ (podiel 20,7 %), z krajov vedie Prešovský (24,4 %), Trenčiansky (21,8 %) a Nitriansky (21,4 %).
Pri porovnaní komerčných televíznych skupín JOJ Group a CME Group na slovenskom trhu sa v tomto, 23. týždni, od pondelka do štvrtka, stala JOJ Group zatiaľ dvakrát lídrom v hlavnom vysielacom čase. V pondelok dosiahla skupina priemerný podiel 29 % (CME Group 28,1 %), v utorok JOJ Group dosiahla priemerný podiel 28,9 % (CME Group 25,8 %).
Pre skupinu bol mimoriadne úspešný aj 22. týždeň, keď bola JOJ Group v hlavnom vysielacom čase lídrom trhu celkovo 5-krát, pričom napríklad v cieľovej skupine muži 12+ obsadila prvú priečku až 6-krát s priemerným podielom 27,2 % (CME Group 25,6 %).