JOJ logo - nová grafika

TV JOJ bola uplynulý týždeň lídrom trhu

Televízia JOJ bola väčšinu minulého týždňa prvou voľbou slovenských divákov v hlavnom vysielacom čase, ktorí si nenechali ujsť jej spravodajské relácie či zábavu s Inkognitom.

TV JOJ bola lídrom trhu v prime time v rámci celkového týždenného priemeru, keď bola štyri dni zo siedmich diváckou jednotkou, pričom najlepší výsledok dosiahla v pondelok s 20,2 % podielom a najvyššiu sledovanosť 8,4 % si vyslúžila v nedeľu.

TOP reláciou týždňa sa z ponuky všetkých slovenských televízií stali Noviny TV JOJ, ktoré mali v nedeľu dosah až na 891-tisíc divákov univerzálneho publika. Hlavná spravodajská relácia JOJky tak zaznamenala až 28,3 % podiel na trhu a 13,1 % sledovanosť so 606-tisíc divákmi. Najlepšie počasie si včera pripísalo 10,5 % sledovanosť a 22,4 % podiel so 488-tisíc divákmi, Krimi dosiahli 9,9 % sledovanosť a 23,5 % podiel na trhu a Šport 8,5 % sledovanosťou a 18,2 % podielom.

Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou týždňa bolo opäť Inkognito, ktoré si v pondelok nenechalo ujsť 391-tisíc divákov, pričom zásah malo až na takmer 600-tisíc divákov. Zábavná show dosiahla 8,4 % sledovanosť a 19,0 % podiel na trhu.