JOJ logo - nová grafika

JOJ Group opäť týždňovým lídrom trhu

Najsledovanejšie spravodajské relácie, zábavné shows aj víkendové filmy boli v uplynulý týždeň opäť z ponuky televízie JOJ, ktorej program diváci uprednostnili pred konkurenciou.

JOJ Group bola opäť lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase v rámci celkového týždenného priemeru, pričom najlepší podiel dosiahla vo štvrtok 25. júna, až 30,2 % a najvyššiu sledovanosť si vyslúžila v pondelok 22. júna, a to až 12,3 %.

Pozíciu TOP relácie týždňa, s najvyšším počtom divákov z ponuky všetkých slovenských televízií, si opäť obhájili Noviny TV JOJ, ktoré mali v pondelok dosah až na 755-tisíc divákov univerzálneho publika. Hlavná spravodajská relácia JOJky tak zaznamenala 27,9 % podiel na trhu a 11,4 % sledovanosť s 527-tisíc divákmi. Najlepšie počasie si v nedeľu pripísalo 11,1 % sledovanosť a 27,0 % podiel s 517-tisíc divákmi.

Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou týždňa bolo opäť Inkognito, ktorému medzitýždenne stúpol počet divákov na 436-tisíc, pričom zásah malo až na takmer 750-tisíc divákov. Zábavná show dosiahla 9,4 % sledovanosť a 21,0 % podiel na trhu.

Aj víkendovú filmovú ponuku JOJky diváci jednoznačne uprednostnili pred konkurenciou. V sobotu si romantika s filmom Predtým ako som ťa spoznala vyslúžila 7,4 % sledovanosť a 22,3 % podiel, v nedeľu dosiahol film Security 7,4 % sledovanosť a 18,3 % podiel na trhu.