Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Diváci oceňujú rozhodnutie TV JOJ vysielať aj v lete premiérový program, ktorý dosahuje úspechy v sledovanosti a s vyššími podielmi na trhu predbieha konkurenciu.
V pondelok 20. júla bola JOJ Group lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase s 28,6 % podielom a 10,5 % sledovanosťou. Markíza Group zaznamenala len 26,1 % podiel. Noviny TV JOJ, Šport aj Najlepšie počasie boli trhovou jednotkou v čase svojho vysielania a diváci si nenechali ujsť ani ďalšie premiérové Inkognito, ktoré dosiahlo 8,4 % sledovanosť a 21,3 % podiel, pričom film Krycie meno U.N.C.L.E. na Markíze zaznamenal len 10,3 % podiel. Najpočetnejšia cieľová skupina diváčok Inkognita v CS 45-54 si vyslúžila až 9,8 % sledovanosť a 22,9 % podiel.
V utorok 21. júla si z večernej ponuky nespravodajských programom najviac divákov vybralo seriál 9-1-1 na JOJke, ktorý bol v univerzálnej aj v mladšej cieľovej skupine lídrom trhu. V CS 12+ dosiahol 6,0 % sledovanosť a 14,5 % podiel, Dobre vedieť! na Markíze len 13,8 % podiel. V CS 12-54 si seriál na JOJ vyslúžil 5,9 % sledovanosť a až 18,7 % podiel, zábavná relácia na Markíze mala podiel len 14,2 %.