Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízia JOJ bola aj v posledný júlový týždeň lídrom v hlavnom vysielacom čase, slovenskému trhu opäť kraľovala až päť dní zo siedmich. JOJ Group mala v pondelok 27. 7. najvyšší podiel za týždeň, až 29,0 % a najvyššiu sledovanosť si vyslúžila v nedeľu 2. 8., až 10,3 %.
Najviac divákov si v uplynulom týždni z ponuky všetkých slovenských televízií pozrelo nedeľné Noviny TV JOJ, ktoré so 480-tisíc divákmi dosiahli 10,3 % sledovanosť a 27,9 % podiel. Najlepšie počasie dosiahlo včera 9,1 % sledovanosť a 22,5 % podiel, KRIMI mali 8,5 % sledovanosť a až 25,6 % podiel na trhu.
Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou na trhu zostáva neochvejne Inkognito, ktoré si diváci na JOJke nenechávajú ujsť ani počas letných mesiacov. V pondelok 27. 7. dosiahla zábavná show s 350-tisíc divákmi 7,5 % sledovanosť a 19,6 % podiel.