TV JOJ logo

JOJ je trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase

Televízia JOJ sa s vydareným júlom rozlúčila ako stabilný líder hlavného vysielacieho času. TOP programom týždňa s najväčším počtom divákov boli opäť Noviny TV JOJ, najsledovanejšou nespravodajskou reláciou na trhu je stabilne a neprekonateľne Inkognito.

Televízia JOJ bola aj v posledný júlový týždeň lídrom v hlavnom vysielacom čase, slovenskému trhu opäť kraľovala až päť dní zo siedmich. JOJ Group mala v pondelok 27. 7. najvyšší podiel za týždeň, až 29,0 % a najvyššiu sledovanosť si vyslúžila v nedeľu 2. 8., až 10,3 %.

Najviac divákov si v uplynulom týždni z ponuky všetkých slovenských televízií pozrelo nedeľné Noviny TV JOJ, ktoré so 480-tisíc divákmi dosiahli 10,3 % sledovanosť a 27,9 % podiel. Najlepšie počasie dosiahlo včera 9,1 % sledovanosť a 22,5 % podiel, KRIMI mali 8,5 % sledovanosť a až 25,6 % podiel na trhu.

Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou na trhu zostáva neochvejne Inkognito, ktoré si diváci na JOJke nenechávajú ujsť ani počas letných mesiacov. V pondelok 27. 7. dosiahla zábavná show s 350-tisíc divákmi 7,5 % sledovanosť a 19,6 % podiel.