Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v pondelok 17. augusta lídrom v hlavnom vysielacom čase s 11,7 % sledovanosťou a 30,0 % podielom, pričom Skupina Markíza zaznamenala len 24,2 % podiel. Samotná TV JOJ dosiahla v prime time 8,8 % sledovanosť a 22,4 % podiel na trhu, TV Markíza len 14,3 % podiel. TV JOJ bola trhovou jednotkou počas celého dňa.
TOP programom dňa z ponuky všetkých slovenských televízií boli Noviny TV JOJ, ktoré si včera pozrelo až 531-tisíc divákov s 11,4 % sledovanosťou a až 28,8 % podielom. Najlepšie počasie sa umiestnilo na druhej priečke trhového rebríčka, keď s takmer pol miliónom divákov dosiahlo 10,6 % sledovanosť a 25,8 % podiel. KRIMI zaznamenali 8,2 % sledovanosť a 22,9 % podiel a Šport 7,1 % sledovanosť a 17,6 % trhový podiel.
Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou bolo, rovnako ako každý pondelok, tak aj včera Inkognito, ktoré si nenechalo ujsť 424-tisíc divákov a najobľúbenejšia zábavná relácia na trhu si vyslúžila 9,1 % sledovanosť a 22,1 % podiel na trhu, pričom konkurenčný film na Markíze zaznamenal len 8,0 % podiel. Najsilnejšou cieľovou skupinou Inkognita boli včera diváci vo veku 45 až 54 rokov – ženy dosiahli 9,8 % a muži 8,9 % sledovanosť.