Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
PLUSka, ako všetci familiárne nazývame mladšiu stanicu z portfólia JOJ Group, sa na svoje dvanáste narodeniny prehupne do novej životnej etapy, kedy sa opätovne brandovo prepojí s jej staršou sestrou JOJkou. PLUSka sa tak po rokoch opäť vráti k oficiálnemu názvu JOJ PLUS. Pod týmto názvom začala vysielať v roku 2008 v digitálnej kvalite. Do dnešného dňa má PLUSka z celého portólia JOJ Group najviac lojálnych divákov. JOJ PLUS vstupovala na trh s cieľom osloviť staršie cieľové skupiny, no postupnou zmenou vysielacej štruktúry v priebehu niekoľkých rokov začalo jej programovú ponuku vyhľadávať stále viac mladšie a dynamické publikum, predovšetkým muži vo veku 35-54 rokov, no aj mladšie ženy.
Od roku 2011 do 2015 boli piliermi vysielacej štruktúry série CSI. V priemere si každú sériu pozrelo okolo 150-tisíc divákov, mužov i žien vo veku od 35 do 54 rokov. V roku 2011 začala PLUSka oslovovať oveľa mladších divákov seriálmi Simpsonovci a Futurama. K obrazovkám PLUSky tak prišli mladí muži a ženy vo veku 12-24, ale najsilnejšie publikum týchto animovaných seriálov tvorili mladí vo veku 12-14 rokov.
V roku 2014 priniesla Pluska senzáciu: britský X Factor. Na obrazovky sa dostával 24 hodín po britskej premiére so slovenskými titulkami.
O dva roky neskôr, v roku 2016 sa na PLUSke po prvýkrát objavil Oktagon - súboje slovenských a českých bojovníkov MMA, ktorí boli považovaní medzi svojimi fanúšikmi za hviezdy. Oktagon má svoje miesto na obrazovkách PLUSky dodnes, ponúkli sme tiež ženskú verziu tohto typicky mužského športu. Najsledovanejší bol zatiaľ legendárny súboj Végh versus Vémola, ktorý si v cieľovej skupine 12-54 pozrelo 217-tisíc divákov.
Od začiatku roka 2019 sa PLUSka stala viac filmovou televíziou. Diváci si mohli pozrieť mnoho skvelých filmov, napríklad Kuriér I.,II., T-34, Strážcovia Galaxie, Marťan, Chatrč, Mina, Vykúpenie z väznice Showshank, Černí baroni, Jánošík a ďalšie. Najlojálnejšími divákmi stanice sú stále muži a ženy vo veku od 35 do 54 rokov.
PLUSka ponúka svojim divákom aj ďalší žáner – záznamy koncertov populárnych slovenských skupín a interprétov. Vidieť ste tak mohli koncerty IMT Smile, Kandráčovcov a iných.
V pondelok 5. októbra sa PLUSka predstaví trhu v novej staničnej grafike, ktorá vyjadruje jej dynamiku a modernosť. Špirála v logu, spoločný s JOJkou, odkazuje na skupinu JOJ Group a na to, že stanica je skvelým sparing partnerom "veľkej" JOJky i ďalších staníc z jej portfólia. Novú etapu JOJ PLUS odštartujeme pondelkovou večernou premiérou oscarovej snímky Podoba vody. Postupne do štruktúry stanice pribudne viac filmových premiér aj filmov mesiaca. Diváci sa môžu tešiť na tituly ako Valhala: Súboj bohov, Creed 2, Súboj pohlaví a obľúbené Marvelovky. Každý pondelok ponúkne JOJ PLUS aj pravidelne Kinoplus. Do vysielacej štruktúry tiež zaradíme nové reality seriály – Zlato v garáži (Garage Gold) či Poklady z blšáku (Flea Market Flip). Kým v seriáli Poklady z blšáku sa súťažiaci snažia kúpiť a oprášiť zaujímavé starožitnosti s cieľom predať ich ako nové, v seriáli Zlato v garáži ponúkajú tzv. Garážoví bratia upratovacie služby garáží, pivníc či iných priestorov zdarma – ak si ale môžu nechať cennosti, ktoré pri upratovaní nájdu. Diváci sa okrem týchto noviniek
môžu tešiť aj na dokumentárny seriál Letecké katastrofy. V repríze si na JOJ PLUS môžu diváci pozrieť aj pôvodnú tvorbu televízie JOJ, aktuálne sú to legendárni Profesionáli a rodinný seriál Naši.
„Nový dizajn JOJ Plus vychádza z redizajnu súčasnej JOJky. Farebne sme chceli zachovať to, čo na PLUSke doteraz bolo, teda dominantná zelená farba, no používame aj ďalšie farby, ktoré ju charakterizujú. Najväčšou zmenou je logo. Pred názov PLUS pribudla špirála, ktorý má rovnakú pozíciu ako na JOJke. Tým sme jasne zadefinovali PLUSke príslušnosť k skupine JOJ. Výrazne pracujeme so symbolom plus, ktorý animáciou vytvára špirálu a je prítomný všade v grafike, keďže PLUSku chápeme ako mladšiu sestru JOJky. Grafické plus vyjadruje, že divák si na stanici nájde vždy niečo navyše,“ hovorí riaditeľ Úseku kreatívy Ondrej Garan Hutník.