TV JOJ logo

TV JOJ bola v nedeľu opäť lídrom trhu

JOJ Group uzavrela ďalší novembrový týždeň ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase aj celodenne, diváci si nenechali ujsť obľúbené magazíny, spravodajstvo, ani rodinnú reláciu V siedmom nebi.

V nedeľu 22. novembra bola JOJ Group lídrom trhu, a to celodenne aj v hlavnom vysielacom čase, v rámci univerzálneho publika aj v obchodne relevantnej cieľovej skupine. V CS 12+ dosiahla v prime time vynikajúcu 14,2 % sledovanosť a až 28,6 % trhový podiel, v CS 12-54 si vyslúžila takisto skvelú 11,3 % sledovanosť a 28,5 % podiel. Samotná TV JOJ zaznamenala v hlavnom vysielacom čase 10,3 % sledovanosť a 20,8 % podiel (CS 12+).

Najsledovanejšími programami z ponuky televízie boli včera Noviny TV JOJ, ktoré si pozrelo až 629-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia JOJky si tak vyslúžila skvelú 13,6 % sledovanosť a 26,5 % podiel. KRIMI včera sledovalo viac ako pol milióna divákov (presne 521-tisíc) a dosiahlo až 11,2 % sledovanosť a 22,6 % podiel na trhu. Najlepšie počasie bolo v CS 12+ lídrom trhu s 10,7 % sledovanosťou a 20,9 % podielom.

V siedmom nebi si so svojou druhou premiérovou epizódou tejto jesene vyslúžilo výbornú sledovanosť 9,7 % a podiel 21,8 % v rámci univerzálneho publika, obľúbenú rodinnú reláciu uprednostnili pred konkurenciou aj diváci v komerčnej cieľovke. Ženy vo veku 35 aj 44 rokov boli najpočetnejšou cieľovou skupinou s nadpriemernou 13,5 % sledovanosťou a 28,8 % podielom, celkovo diváčky v CS 12+ dosiahli až 12,0 % sledovanosť.

Diváci si v nedeľu popoludní už tradične nenechali ujsť magazíny televízie JOJ, Nová záhrada, Na chalupe aj Nové bývanie boli opäť trhovými lídrami. Nové bývanie včera dosiahlo až 9,7 % sledovanosť a 22,2 % podiel na trhu, pričom diváčky v CS 45-54 zaznamenali až 13,7 % sledovanosť a 25,7 % podiel, ženy v CS 12+ 11,5 % sledovanosť a podiel 24,0 %. Na chalupe malo najviac divákov takisto medzi ženami v CS 45-54 s 11,1 % sledovanosťou a rovnako aj Nová záhrada s 8,0 % sledovanosťou v tejto cieľovej skupine.