Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Na Mikuláša si JOJ Group vyslúžila prvenstvo na trhu, celodenne aj v hlavnom vysielacom čase, v oboch cieľových skupinách. V rámci univerzálneho publika si navyše v prime time z týždňa na týždeň zvyšuje svoje výkony, včera dosiahla až 14,8 % sledovanosť a 29,7 % podiel. TV JOJ včera ako líder v hlavnom vysielacom čase zaznamenala 11,1 % sledovanosť a 22,4 % podiel (CS 12+).
Najsledovanejším programom druhej adventnej nedele boli Noviny TV JOJ, ktoré mali dosah až na 931-tisíc divákov a dosiahli vynikajúcu sledovanosť, až 14,2 % a nadpriemerný podiel až 28,0 %. Najlepšie počasie zaznamenalo skvelú 12,8 % sledovanosť a 25,6 % podiel na trhu.
Z večernej mikulášskej ponuky slovenských televízií si najviac divákov vybralo V siedmom nebi na JOJke, obľúbená rodinná relácia navyše dosiahla svoj doteraz najvyšší výkon sezóny – zasiahla až 808-tisíc divákov a zaznamenala skvelú 11,5 % sledovanosť a 25,3 % podiel. Najsilnejšou cieľovou skupinou boli opäť ženy vo veku 35 až 44 rokov s vynikajúcou 12,9 % sledovanosťou a 27,7 % podielom.
V siedmom nebi bolo najsledovanejším nespravodajským programom pôvodnej tvorby v uplynulom týždni na trhu, TOP filmom sa zasa stala Posledná aristokratka, ktorej premiéru TV JOJ vysielala v stredu 2. decembra (11,2 % sledovanosť a 26,9 % podiel).
Spravodajstvu TV JOJ sa darí nielen v televízii, ale aj v online – Noviny.sk boli najsledovanejším online médiom v meraní videa na trhu za uplynulé dva mesiace. To znamená, že Noviny.sk majú najviac divákov – reálnych užívateľov podľa IABmonitora a už druhý mesiac za sebou sa umiestnili na prvom mieste v oficiálnom meraní združenia IAB Slovensko. V konkrétnych číslach - na spravodajskom portáli JOJky si v októbri pustilo aspoň jedno video 1 090 148 užívateľov a v novembri 951 431 užívateľov. (Zdroj: IABmonitor - IAB Slovakia – Gemius, 2020).