Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v nedeľu 24. januára trhovým lídrom v hlavnom vysielacom čase so skvelou 13,6 % sledovanosťou a 26,9 % podielom na televíznom trhu.
Najsledovanejším programom týždňa boli z ponuky všetkých slovenských televízií opäť Noviny TV JOJ, ktoré mali včera so 677-tisíc divákmi vynikajúcu, až 14,6 % sledovanosť a 27,9 % podiel na trhu. KRIMI si v nedeľu nenechalo ujsť až 563-tisíc divákov, relácia tak dosiahla skvelú sledovanosť 12,1 % a podiel 23,5 %. Najlepšie počasie si včera pozrelo až 551-tisíc divákov s 11,9 % sledovanosťou a 22,8 % podielom.
Televízia JOJ obsadila v treťom januárovom týždni prvé miesto aj v rebríčku najsledovanejších nespravodajských programov trhu, ktorým sa stalo pondelkové Inkognito. Mimoriadne obľúbenú zábavnú stálicu si na JOJ tentokrát nenechalo ujsť až 464-tisíc divákov, relácia tak dosiahla 10,0 % sledovanosť a 19,9 % podiel. Najsilnejšou cieľovou skupinou Inkognita boli ženy v CS 45-54 s 10,6 % sledovanosťou.