Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v prvú februárovú nedeľu lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase s vynikajúcou 14,4 % sledovanosťou a 28,2 % podielom na televíznom trhu. Samotná TV JOJ dosiahla včera ako trhová jednotka 10,6 % sledovanosť a 20,8 % podiel.
Najviac divákov televízie JOJ si v uplynulom týždni nenechalo ujsť stredajšie Najlepšie počasie, celkovo až 649-tisíc, so skvelou 14,0 % sledovanosťou a podielom 27,7 %. Druhé miesto v rebríčku obsadili Noviny TV JOJ, ktoré včera sledovalo až 647-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia JOJky tak dosiahla sledovanosť až 13,9 % a podiel 26,6 %. KRIMI mali najviac divákov, až 557-tisíc, v stredu 3. februára, pričom zaznamenali 12,0 % sledovanosť a 23,7 % trhový podiel.
TOP programom týždňa z nespravodajskej ponuky JOJ bolo včerajšie Nové bývanie, ktorého štart novej premiérovej sezóny si nenechalo ujsť takmer pol milióna divákov. Obľúbená relácia v nedeľnom access prime včera dosiahla 10,7 % sledovanosť a 22,4 % podiel s až 495-tisíc divákmi. Z akvizičných programov bola najsledovanejším filmom nedeľná Nočná mora so sledovanosťou 10,3 % a podielom 21,6 %.