Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Slovenskí diváci sa včera dočkali pokračovania výnimočného, fantazijnohistorického seriálu Slovania, ktorý pred týždňom s mimoriadnym úspechom odpremiérovala televízia JOJ a svoj úspech potvrdil aj tento týždeň. Druhú epizódu si pozrelo až 518-tisíc divákov, dosah však mali Slovania včera až na 690-tisíc divákov (priemerný zásah AvRch s minimálne trojminútovým sledovaním v CS 12+).
Seriálová novinka TV JOJ včera dosiahla skvelú 11,2 % sledovanosť a 22,8 % podiel, v mladšej cieľovke zaznamenala ešte vyšší podiel, až 25,4 %. Slovania sa znova stali trhovým lídrom v rámci univerzálneho aj obchodne relevantného publika a potvrdili svoju neohrozenú pozíciu najúspešnejšieho jarného highlightu z programovej ponuky všetkých slovenských televízií.
Najsilnejšou cieľovou skupinou seriálu boli včera diváci vo veku 45 až 54 rokov – ženy dosiahli excelentnú 17,6 % sledovanosť a muži rovnako bezkonkurenčnú, až 15,0 % sledovanosť. Vysoko nadpriemerné výkony zaznamenali Slovania aj pri mladších divákoch – napr. diváčky v CS 35-44 dosiahli 12,2 % sledovanosť a v CS 15-24 zaznamenali ženy až 41,1 % a muži až 38,8 % podiel na trhu.