Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Najsledovanejším programom uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií boli Noviny TV JOJ, ktoré si v nedeľu 21. marca nenechalo ujsť až 754-tisíc divákov s excelentnou 16,2 % sledovanosťou a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 30,1 %. Hlavná spravodajská relácia televízie JOJ tak dosiahla svoj rekordný výkon (rating aj share) v rámci univerzálneho publika od začiatku roka a zároveň zaznamenala svoju najvyššiu sledovanosť od marca 2018! Noviny TV JOJ mali včera dosah až na 1 021 000 divákov (priemerný zásah AvRch s minimálne trojminútovým sledovaním v CS 12+).
Najlepšie počasie včera na JOJke dosiahlo takisto vynikajúcu 13,2 % sledovanosť a 24,7 % podiel na trhu, keď si ho pozrelo až 614-tisíc divákov, KRIMI zaznamenali výbornú sledovanosť 11,9 % a podiel 22,3 % s 551-tisíc divákmi.
Z nespravodajských programov sa na prvé priečky TOP rebríčka z ponuky TV JOJ dostali Slovania (518-tisíc divákov, 11,2 % sledovanosť a 22,8 % podiel, 17.3.), Nové bývanie (488-tisíc divákov, 10,5 % sledovanosť a 23,2 % podiel, 21.3.), Tipos - Talent týždňa, špeciálny projekt pripravovaný pre klienta (475-tisíc divákov, 10,2 % sledovanosť a 19,1 % podiel, 21.3.) a Inkognito (408-tisíc divákov, 8,8 % sledovanosť a 18,1 % podiel, 15.3.).