Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Diskusná relácie TV JOJ Na hrane dosiahla vo štvrtok 25. marca najvyššiu sledovanosť v tomto roku v rámci univerzálneho publika, keď ju sledovalo až 362-tisíc divákov, zaznamenala 7,8 % sledovanosť a 20,3 % podiel, pričom zasiahla až 529-tisíc divákov (AvRch v 12+).
Kuchárska show Bez servítky, ktorú JOJ vysiela od začiatku januára každý pracovný deň v access prime, si získava čoraz viac fanúšikov a upevňuje si pozíciu na slovenskom trhu. V piatok 27. marca si vyslúžila dosiaľ rekordný trhový podiel, až 19,5 % a druhú najvyššiu sledovanosť, až 7,1 %. Show si v piatok nenechalo ujsť až 330-tisíc divákov. Bol to celkovo doteraz najvydarenejší týždeň Bez servítky, s priemernou týždennou sledovanosťou 6,7 % a podielom 16,8 %, keď si ju každý deň zaplo viac ako 300-tisíc divákov.
TOP programom týždňa z ponuky televízie boli Noviny TV JOJ, ktoré v stredu sledovalo až 617-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia JOJky tak dosiahla vynikajúcu sledovanosť 13,3 % a podiel 27,1 %.
Nespravodajskú ponuku televízie JOJ v prime time uprednostnili slovenskí diváci pred konkurenciou v utorok pri Novom živote (6,0 % sledovanosť s 280-tisíc divákmi) a v stredu so Slovanmi (7,9 % sledovanosť s 366-tisíc divákmi).