TV JOJ logo

Na hrane aj Bez servítky dosiahli rekordné výkony

Za uplynulý týždeň si televízia JOJ pripísala viacero úspechov. Diskusná relácia Na hrane dosiahla vo štvrtok najvyššiu tohtoročnú sledovanosť, show Bez servítky v access prime zaznamenala dosiaľ najvyšší podiel na trhu od začiatku svojho vysielania.

Diskusná relácie TV JOJ Na hrane dosiahla vo štvrtok 25. marca najvyššiu sledovanosť v tomto roku v rámci univerzálneho publika, keď ju sledovalo až 362-tisíc divákov, zaznamenala 7,8 % sledovanosť a 20,3 % podiel, pričom zasiahla až 529-tisíc divákov (AvRch v 12+).

Kuchárska show Bez servítky, ktorú JOJ vysiela od začiatku januára každý pracovný deň v access prime, si získava čoraz viac fanúšikov a upevňuje si pozíciu na slovenskom trhu. V piatok 27. marca si vyslúžila dosiaľ rekordný trhový podiel, až 19,5 % a druhú najvyššiu sledovanosť, až 7,1 %. Show si v piatok nenechalo ujsť až 330-tisíc divákov. Bol to celkovo doteraz najvydarenejší týždeň Bez servítky, s priemernou týždennou sledovanosťou 6,7 % a podielom 16,8 %, keď si ju každý deň zaplo viac ako 300-tisíc divákov.

TOP programom týždňa z ponuky televízie boli Noviny TV JOJ, ktoré v stredu sledovalo až 617-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia JOJky tak dosiahla vynikajúcu sledovanosť 13,3 % a podiel 27,1 %.

Nespravodajskú ponuku televízie JOJ v prime time uprednostnili slovenskí diváci pred konkurenciou v utorok pri Novom živote (6,0 % sledovanosť s 280-tisíc divákmi) a v stredu so Slovanmi (7,9 % sledovanosť s 366-tisíc divákmi).