Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola vo štvrtok 23. septembra opäť jednotkou trhu v hlavnom vysielacom čase, s vynikajúcou 13,1 % sledovanosťou a nadpriemerným podielom 31,0 % v rámci univerzálneho publika.
Nový seriálový hit Nemocnica včera zaznamenal dosah až na 707-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doteraz druhý najlepší zásah od štartu jeho vysielania (AvRch 12+). Nemocnica si stabilne drží svoje silné postavenie seriálového lídra na slovenskom trhu, včera si s 548-tisíc divákmi vyslúžila skvelú sledovanosť 11,8 % a trhový podiel 26,4 %. Ženská časť univerzálneho publika pritom včera dosiahla excelentnú, až 15,3 % sledovanosť a 30,9 % podiel, diváčky v CS 45-54 zaznamenali absolútne najvyššiu, až 16,5 % sledovanosť a 31,4 % podiel. Najvyšší výkon mala Nemocnica v ženskej cieľovej skupine mladých diváčok vo veku 25 až 34 rokov, konkrétne až 36,8 % podiel.
Pravidelne si Nemocnicu nenechá ujsť viac ako pol milióna divákov, aj v utorok 21. septembra ju sledovalo až 514-tisíc divákov s 11,1 % sledovanosťou a 25,0 % podielom. Zásah mala až na 656-tisíc divákov (AvRch 12+) a bola najsledovanejším programom dňa na trhu v komerčnej cieľovke 12-54.