Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group je od utorka trhovým lídrom v hlavom vysielacom čase, vo štvrtok 21. októbra dosiahla vynikajúcu 13,1 % sledovanosť a 30,0 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika.
Najnovší slovenský seriál na trhu - Nemocnica na JOJke – s prehľadom víťazí v každý svoj vysielací deň nad konkurenčnými programovými stálicami. Diváci si nenechajú ujsť ani jednu epizódu príbehov svojich nových obľúbených hrdinov z radov lekárov a sestričiek seriálového urgentu. Lojalitu veľkej fanúšikovskej základne dokazuje seriál aj tento týždeň, napríklad v stredu aj vo štvrtok sledovalo Nemocnicu zhodne až 525-tisíc divákov, seriál tak dosiahol v oba dni rovnakú 11,3 % sledovanosť a podobný podiel na trhu – v stredu 25,2 %, vo štvrtok 25,0 %. Včera Nemocnica dosiahla zásah až na 692-tisíc divákov!
Čisto ženská časť univerzálneho publika dosahuje pri každej epizóde vysoko nadpriemernú, okolo 14,0 % sledovanosť. Najsilnejšou cieľovou skupinou seriálu pritom zostávajú diváčky vo veku 45 až 54 rokov, ktoré tento týždeň zaznamenali najvyššiu sledovanosť v stredu, a to až 16,9 % a trhový podiel 31,0 %, muži si v rovnakej vekovej kategórii pripísali tiež výbornú sledovanosť 10,4 %. Mladšie ženy v CS 35-44 takisto dosahujú pri sledovaní Nemocnice nadpriemerné výkony, napríklad včera zaznamenali až 12,1 % sledovanosť a 25,1 % podiel na trhu.