Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
V piatok 24. decembra dosiahla JOJ Group excelentné výkony, pričom zaznamenala medziročný nárast sledovanosti aj podielov v oboch relevantných cieľových skupinách v prime time. Ako trhový líder v hlavnom vysielacom čase si v rámci univerzálneho publika vyslúžila až 17,7 % sledovanosť a 31,9 % podiel, u mladších divákov zaznamenala ešte vyššiu sledovanosť, až 19,0 % a 35,9 % trhový podiel. Celý predposledný týždeň roku 2021 bola JOJ Group jednotkou trhu v prime time, v CS 12+ aj v CS 12-54.
Aj samotná TV JOJ si na Štedrý deň pripísala prvenstvo celodenne, aj v hlavnom vysielacom čase – v prime time so 16,4 % sledovanosťou a 31,0 % podielom v CS 12-54 a s 15,1 % ratingom a podielom 27,2 % v CS 12+. Televízia JOJ dodržala aj v tento rok svoju vianočnú tradíciu a darovala divákom opäť Vianoce bez reklamy, tento raz s obchodným partnerom Tipos, národná lotériová spoločnosť, a.s.
TOP nešportovým programom roka, dosiaľ, z ponuky všetkých slovenských televízií, sa stala rozprávka Tri oriešky pre Popolušku, ktorá na Štedrý večer zasiahla takmer 1 300 000 divákov (AvRch12+)! Kultová rozprávka dosiahla tento rok v programe TV JOJ rozprávkovú sledovanosť, a to až 19,0 % a podiel 36,5 % v rámci mladšieho publika, v CS 12+ zaznamenala až 18,3 % sledovanosť a 33,7 % trhový podiel. Najvyšší rating si Popoluška vyslúžila u mladých diváčok vo veku 25 až 34 rokov (vysoko nadpriemernú 23,4 % sledovanosť) a najvyšší share si pripísala u diváčok v CS 15-24 (47,3 % podiel).
Televízia JOJ obsadila v rebríčku TOP programov Štedrého dňa, ale aj celého 51. týždňa prvé tri miesta v CS 12-54. Po zlatej Popoluške sa strieborným stal film Sám doma 2: Stratený v New Yorku so 14,9 % sledovanosťou a 27,8 % trhovým podielom, pričom dosiahol svoj najlepší rating od roku 2017.
Na bronzovom mieste sa umiestnilo špeciálne prekvapenie pre divákov TV JOJ – Vianočný klip, ktorý naspievali a nakrútili herci najsledovanejšieho slovenského seriálu Nemocnica (so 14,0 % sledovanosťou a 25,9 % podielom).
Aj na Prvý sviatok vianočný si TV JOJ a celá skupina staníc JOJ medziročne zlepšili výkony v hlavnom vysielacom čase v oboch cieľovkách, pričom tento rok si JOJ Group v CS 12+ vyslúžila 12,3 % sledovanosť a 23,0 % podiel.
Na Štefana si slovenskí diváci nenechali ujsť Noviny TV JOJ s 13,9 % sledovanosťou a 25,4 % podielom na trhu (CS 12+) a večerný premiérový film Strieborné korčule boli lídrom trhu v čase svojho vysielania v oboch CS, pričom najsilnejšou cieľovou skupinou boli diváčky vo veku 45 až 54 rokov s 13,0 % sledovanosťou.