Nemocnica_vsetci

Obľúbenú Nemocnicu včera sledovalo takmer 600-tisíc divákov, show Bez servítky s novým rekordom porazila konkurenčný seriál

Najsledovanejší slovenský seriál Nemocnica dosiahol včera tretiu najvyššiu sledovanosť od začiatku svojho vysielania, teda od augusta minulého roka, a zároveň dosiaľ najvyššiu sledovanosť tohto roka. Aj z podvečernej ponuky si diváci vybrali program televízie JOJ - súťažná show Bez servítky dosiahla absolútne najvyššiu sledovanosť od začiatku svojho vysielania v januári 2021 a s rekordnými výkonmi opäť porazila konkurenčný seriál Oteckovia.

JOJ Group bola vo štvrtok 27. januára opäť lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, s nadpriemernou sledovanosťou 14,7 % sledovanosťou a 30,9 % podielom. Samotná TV JOJ bola včera v prime time trhovou jednotkou s výbornou 11,5 % sledovanosťou a 24,1 % podielom.

Bezkonkurenčným TOP programom štvrtka sa stal seriál Nemocnica, ktorý si včera nenechalo ujsť až 597-tisíc divákov, pričom dosah mal až na 781-tisíc divákov (AvRch 12+). Nemocnica dosiahla dosiaľ najvyššiu sledovanosť aj trhový podiel tohto roka a celkovo tretiu  najvyššiu sledovanosť od začiatku svojho vysielania v minulom roku. Pripísala si konkrétne vynikajúcu 12,9 % sledovanosť a 26,9 % podiel v rámci univerzálneho publika. V komerčnej cieľovke bol seriál na JOJke včera opäť TOP nespravodajským programom dňa,
keď ho aj mladší diváci uprednostnili pred konkurenčnými ponukami.

V ženských cieľových skupinách si Nemocnica vyslúžila 15,6 % sledovanosť a 30,1 % share pri univerzálnych diváčkach v CS 12+ a najpočetnejšou skupinou boli ženy vo veku 45 až 54 rokov s 16,4 % sledovanosťou a podielom 28,8 %.

V rebríčku sledovanosti programov celého trhu obsadili druhé miesto včera KRIMI, ktoré si pozrelo 580-tisíc divákov s 12,5 % ratingom a 26,7 % podielom, na tretej priečke boli Noviny TV JOJ s rovnakou 12,5 % sledovanosťou, 26,0 % podielom a 579-tisíc divákmi v CS 12+.

V access prime bola lídrom trhu takisto TV JOJ. Jej podvečerná súťažná show Bez servítky si za rok svojho vysielania vybudovala silnú fanúšikovskú základňu, ktorá sa ďalej úspešne rozrastá a neraz už prekonala svoju konkurenciu, seriál Oteckovia na Markíze. Včera bola show na JOJke pre slovenských divákov znova prvou voľbou, v rámci univerzálneho publika, aj v komerčne relevantnej cieľovke. V CS 12+ si Bez servítky nenechalo ujsť až 467-tisíc divákov s rekordnou 10,1 % sledovanosťou a nadpriemerným 24,5 % podielom na trhu. Dosah pritom mala show až na 659-tisíc divákov (AvRch 12+). Diváčky v CS 12+ dosiahli dokonca až 12,1 % sledovanosť a 26,5 % share.