Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v piatok 28. januára lídrom trhu v prime time s 11,4 % sledovanosťou a podielom 24,3 %. V sobotu 29. januára sa JOJ Group darilo celodenne (sledovanosť 4,5 %, podiel 20,7 %) aj v hlavnom vysielacom čase (sledovanosť 13,0 %, podiel 27,2 %). Poslednú januárovú nedeľu sa JOJ Group stala trhovým lídrom celodenne (sledovanosť 4,8 %, podiel 19,0 %) i v prime time (sledovanosť 11,1 %, podiel 22,6 %). JOJ Group sa stala prime timeovým víťazom 4. týždňa s 12,7 % sledovanosťou a 26,8 % podielom.
Televízia JOJ si vyslúžila v piatok v hlavnom vysielacom čase sledovanosť 9,1 % a 19,4 % podielom. V sobotu si JOJka pripísala v prime time 9,2 % sledovanosť a 19,2 % podiel. JOJke sa darilo aj v nedeľu. V hlavnom vysielacom čase získala 9,1 % sledovanosť a 18,5 % podiel. Televízia JOJ bola lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase 4. týždňa tohto roku (sledovanosť 9,6 %, podiel 20,4 %).
TOP nespravodajským programom piatka sa stala šou Bez servítky, ktorá pokorila svoj štvrtkový rekord. Šou dosiahla 10,3 % sledovanosť, podiel 24,4 % v rámci univerzálneho publika a zasiahla až 638-tisíc divákov (AvRch). V cieľovej skupine 12-54 bola šou tiež trhovým lídrom (sledovanosť 8,1 %, podiel 26,3 %). Šou nielenže pokorila svoj rekord, no s dostatočným predstihom porazila konkurenčný seriál Oteckovia.
V piatok sa darilo aj spravodajstvu. NOVINY TV JOJ dosiahli sledovanosť 12,6 % a podiel 26,4 %.
Aj v sobotu 29. januára diváci uprednostnili JOJkárske spravodajstvo spomedzi konkurenčnej ponuky. KRIMI si vyslúžili 10,5 % sledovanosť a 23,1 % podiel. NOVINY TV JOJ dosiahli 12,0 % sledovanosť a 25,3 % podiel a stali sa TOP programom dňa.
Poslednú januárovú nedeľu lámali NOVINY TV JOJ rekordy, zaznamenali 14,4 % sledovanosť a 28,0 % podiel a stali sa tak TOP programom 4. týždňa. Hlavná spravodajská relácia zasiahla viac ako 880-tisíc divákov (AvRch). NOVINY TV JOJ dosiahli v nedeľu svoju najlepšiu sledovanosť od marca 2021. Hlavná spravodajská relácia TV JOJ bola v univerzálnej cieľovej skupine jednotkou na trhu každý deň počas uplynulého týždňa.
Aj KRIMI dosiahli vynikajúci výsledok – 13,1 % sledovanosť a 26,3 % podiel. Diváci si pozreli aj Šport na JOJke (sledovanosť 7,9 %, podiel 15,6 %).
Diváci si nenechali ujsť v nedeľu obľúbený magazín Nové bývanie. Vyslúžil si 9,7 % sledovanosť a 22,1 % podiel.