Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola vo štvrtok 10. februára lídrom trhu s excelentnou sledovanosťou až 14,2 % a 31,0 % podielom v hlavnom vysielacom čase, samotná TV JOJ bola trhovou jednotkou s 10,2 % sledovanosťou a podielom 21,7 %.
Seriálový hit Nemocnica bol vo štvrtok opäť prvou voľbou slovenských divákov, keď si ho nenechalo ujsť až 554-tisíc divákov a stal sa najsledovanejším programom dňa v CS 12+. Nemocnica včera dosiahla vynikajúcu 12,0 % sledovanosť, 25,0 % podiel a zásah bez mála až na 700-tisíc divákov (AvRch 12+)! V ženskej časti univerzálneho publika seriál dosiahol vysoko nadpriemernú až 13,9 % sledovanosť a 27,7 % trhový podiel a trhovou jednotkou bol vo všetkých relevantných cieľových skupinách.
Podvečerným lídrom trhu sa opäť stala súťažná show Bez servítky na JOJke, ktorú diváci znova uprednostnili pred konkurenčným seriálom, v univerzálnej aj komerčnej cieľovke. Bez servítky včera dosiahla skvelú 8,9 % sledovanosť a 22,2 % podiel so 413-tisíc divákmi v CS 12+. V CS 12-54 si vyslúžila rovnaký podiel 22,2 % a rating 6,5 %. Oteckovia na Markíze zaznamenali celkovo nižší share 17,9 % (CS 12+). Univerzálne diváčky Bez servítky si pripísali až 10,5 % sledovanosť a 24,0 % podiel na trhu.