Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v utorok 15. februára opäť lídrom trhu s excelentnou 14,5 % sledovanosťou a 31,4 % podielom v hlavnom vysielacom čase, samotná TV JOJ si pripísala prvenstvo so skvelou sledovanosťou 11,3 % a vysokým podielom, až 24,5 %.
Najsledovanejším programom utorka sa včera stala bezkonkurenčná Nemocnica, ktorú si nenechalo ujsť až 580-tisíc divákov a dosah mala až na 709-tisíc divákov (AvRch 12+)!. Seriálový megahit na JOJke včera prevalcoval aj konkurenčný seriál Druhá šanca, ktorý na Markíze v pondelok zaznamenal 26,2 % podiel v rámci univerzálneho publika. Nemocnica dosiahla v utorok až 27,0 % podiel na trhu a vynikajúcu 12,5 % sledovanosť v CS 12+ a jednoznačným lídrom trhu v čase svojho vysielania bola aj pre komerčné publikum v CS 12-54 s 24,7 % podielom.
V ženskej časti univerzálneho publika dosiahol seriál na JOJke včera až 15,6 % sledovanosť a 30,8 % share a vôbec najsilnejšou cieľovou skupinou boli diváčky vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli excelentnú sledovanosť, až 17,1 % a 29,3 % podiel.
V rebríčku TOP programov sa na druhom mieste včera umiestnila spravodajská relácia KRIMI, ktorá s 578-tisíc divákmi dosiahla až 12,5 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný trhový podiel, až 27,1 %. Tretiu priečku obsadili Noviny TV JOJ, ktoré v utorok sledovalo 572-tisíc divákov a vyslúžili si skvelý 12,4 % rating a 26,2 % share.
Lídrom podvečerného vysielania slovenských televízií bola opäť show Bez servítky, ktorú aj tento týždeň diváci jednoznačne uprednostňujú pred konkurenčnými Oteckami. Včera si varenie amatérskych kuchárov na JOJke pripísalo až 8,9 % sledovanosť a 21,8 % podiel, súťažná show mala pritom dosah (AvRch) až na 606-tisíc slovenských divákov starších ako 12 rokov! Podiel Oteckov v CS 12+ bol len 18,5 %.
V ženskej časti univerzálneho publika dosiahla show televízie JOJ včera až 11,7 % sledovanosť a 25,6 % podiel na trhu! Bez servítky bola prvou voľbou aj divákov v obchodne relevantnej cieľovke s 22,3 % podielom, pričom seriál na Markíze zaznamenal len 20,8 % podiel.