Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group odštartovala marec ako líder slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase s vynikajúcou sledovanosťou až 13,9 % a 29,7 % podielom na trhu. Samotná TV JOJ si v prvý marcový deň vyslúžila prvenstvo v prime time s 10,5 % sledovanosťou a 22,3 % podielom.
Hlavnú spravodajskú reláciu JOJky v utorok sledovalo až 523-tisíc divákov, Noviny TV JOJ tak dosiahli 11,3 % sledovanosť a 23,3 % podiel. Najlepšie počasie s 507-tisíc divákmi zaznamenalo 11,0 % sledovanosť a 23,2 % share, KRIMI si s 505-tisíc divákmi pripísali 10,9 % rating a 22,9 % podiel.
TOP nespravodajským programom dňa sa v rámci univerzálneho publika včera opäť stala Nemocnica, ktorú diváci uprednostnili pred ponukou ostatných televízií, aj pred štartom novej série konkurenčnej svadobnej show. Najsledovanejší seriál televízie JOJ mal včera dosah až na bezmála 700-tisíc divákov (AvRch) a vyslúžil si skvelú 12,2 % sledovanosť a 25,9 % podiel na trhu. Svadba na prvý
pohľad na Markíze zaznamenala takmer polovičný 13,6 % podiel. Diváčky Nemocnice v CS 45-54 dosiahli až 15,2 % sledovanosť.
Najsledovanejším nespravodajským programom v obchodne dôležitej cieľovej skupine bola včera podvečerná súťažná show na JOJke, ktorá je lídrom trhu v access prime. Bez servítky včera dosiahla až 8,6 % rating a 27,6 % podiel v CS 12-54. Diváčky v produktívnom veku 35 až 44 rokov boli včera najsilnejšou cieľovou skupinou s excelentnou 15,2 % sledovanosťou a nadpriemerný 31,6 % trhový podiel.