Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola včera trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase s vynikajúcou sledovanosťou až 13,7 % a 29,5 % podielom na trhu v rámci univerzálneho publika.
Najsledovanejším programom TV JOJ boli včera Noviny TV JOJ s 529-tisíc divákmi, hlavná spravodajská relácia televízie dosiahla 11,4 % sledovanosť a 24,2 % podiel.
TOP nespravodajským programom dňa bol v utorok najsledovanejší seriál televízie JOJ Nemocnica, a to v rámci univerzálneho publika aj v komerčnej cieľovej skupine. Diváci uprednostnili svoj obľúbený seriálový hit pred ponukou ostatných televízií. Nemocnica mala včera dosah až na 653-tisíc divákov (AvRch v CS12+), zaznamenala skvelú 11,1 % sledovanosť a 23,6 % podiel na trhu. Konkurenčná svadobná show na Markíze zaznamenala len 14,2 % podiel.
Súťažná show Bez servítky dosiahla včera ako líder trhu v access prime až 8,8 % rating a 22,5 % podiel v CS 12+. Pri diváčkach v CS 45-54 zaznamenala show nadpriemernú 10,6 % sledovanosť, diváčky v CS 35-44 si vyslúžili až 10,0 % rating.