Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola vo štvrtok 10. marca trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase s nadpriemernou až 14,1 % sledovanosťou a vysokým podielom, až 30,3 %. Stanica JOJ si vyslúžila 10,4 % rating a 22,4 % share v rámci univerzálneho publika.
Najsledovanejším programom z ponuky všetkých slovenských televízií bol včera najobľúbenejší seriál televízie JOJ v CS 12+. Nemocnica mala včera dosah až na 690-tisíc divákov (AvRch 12+) a univerzálne dosiahla vynikajúcu 11,7 % sledovanosť a až 24,5 % podiel na trhu s celkovo 542-tisíc divákmi. Konkurenčná show 2 na 1 na Markíze zaznamenala len 13,0 % podiel.
Lídrom trhu bola Nemocnica aj v obchodne dôležitej cieľovej skupine a najviac diváčok mala vo vekovej kategórii 45 až 54 rokov s excelentnou 16,0 % sledovanosťou. Celkovo pri ženách univerzálneho publika dosiahol včera seriál až 13,5 % sledovanosť.
Druhé miesto v rebríčku včerajších TOP programov s najvyššou sledovanosťou obsadili Noviny TV JOJ s vynikajúcim 11,4 % ratingom a 24,3 % podielom. Najlepšie počasie si vyslúžilo až 11,0 % sledovanosť a 22,9 % podiel na trhu (v CS 12+).