TV JOJ logo

Seriály TV JOJ sú stabilnými lídrami trhu, každú stredu vedie Hranica a každý štvrtok Nemocnica

Slovenskí diváci väčšinu týždňa uprednostňujú v hlavnom vysielaco čase program televízie JOJ pred ponukou konkurencie. Okrem spravodajstva si nenechajú ujsť ani obľúbené seriály Nemocnica a Hranica. Podvečerným trhovým lídrom je každý pracovný deň show Bez servítky.

JOJ Group bola v stredu 23. marca aj vo štvrtok 24. marca jednotkou trhu v hlavnom vysielacom čase, včera s vynikajúcou sledovanosťou 13,7 % a podielom až 29,8 %. Samostatná televízia JOJ si prvenstvo v prime time vyslúžila s 9,7 % sledovanosťou a 21,3 % podielom v rámci univerzálneho publika.

TOP programom stredy boli v CS 12+ Noviny TV JOJ, ktoré si pozrelo až 510-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácie televízie JOJ tak dosiahla skvelú 11,0 % sledovanosť a 24,1 % podiel. Rovnaký 11,0 % rating si vyslúžili KRIMI s 25,3 % podielom na trhu. Hranica bola lídrom večerného trhu s dosahom na bezmála pol milióna divákov (AvRch 12+), so sledovanosťou 8,1 % a 18,1 % podielom, konkurenčný seriál Svätý Max zaznamenal len 12,8 % podiel.

Najsledovanejším programom štvrtka z ponuky všetkých slovenských televízií bol seriálový hit Nemocnica, ktorý mal včera dosah až na 652-tisíc divákov (AvRch 12+)! Mimoriadne obľúbený seriál tento raz dosiahol skvelú 11,2 % sledovanosť a 23,8 % podiel, konkurenčná show 2 na 1 na Markíze zaznamenala len 13,1 % podiel. Nemocnica na JOJke si včera v ženskej časti celkového publika vyslúžila až 13,5 % sledovanosť a diváčky v CS 45-54 rokov dosiahli excelentnú, až 14,1 % sledovanosť.

Najviac divákov mladšieho publika si včera opäť nenechalo ujsť show Bez servítky, ktorá v CS 12-54 dosiahla 7,8 % rating a vysoký 29,5 % podiel. Prvou voľbou v podvečernom slote bola show aj pre univerzálne publikum, s dosahom až na 638-tisíc divákov, s vynikajúcou 10,1 % sledovanosťou a podielom 27,1 %, pričom konkurenčný seriál na Markíze zaznamenal podiel len 17,7 %.

TOP cieľovkou Bez servítky s najväčším počtom divákov boli včera opäť ženy v komerčne atraktívnom veku 35 až 44 rokov, pri ktorých show dosiahla fantastickú 12,5 % sledovanosť a nadpriemerný podiel 31,1 %. Mladšie diváčky vo veku 25 až 34 rokov dosiahli ešte vyšší, až 37,6 % podiel.