ultimatum_header

Seriál Ultimátum odštartoval ako suverénny líder trhu, Bez servítky oslavuje nový rekord!

Televízia JOJ má za sebou mimoriadne úspešný víkend. V piatok podvečer si doteraz najviac divákov od začiatku jej vysielania pozrelo obľúbenú show Bez servítky, ktorá dosiahla tiež dosiaľ najvyšší zásah, až na 700-tisíc divákov! V sobotu večer si slovenské publikum nenechalo ujsť dlhoočakávaný výnimočný seriál Ultimátum, ktorý sa stal bezkonkurenčným lídrom trhu.

JOJ Group bola v uplynulý týždeň jednoznačnou trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase, priemerne dosiahla až 11,4 %  sledovanosť a 25,2 % podiel na trhu. Samostatná televízia JOJ si prvenstvo v prime time vyslúžila s priemernou týždňovou 8,3 % sledovanosťou a podielom 18,3 %.

Súťažná show Bez servítky je najsledovanejší podvečerný program na slovenskom trhu a v piatok 25. marca si vyslúžila nový rekord v rámci univerzálneho publika! Obľúbená show dosiahla dosiaľ najvyšší zásah, a to až na 700-tisíc divákov (AvRch 12+)! Bez servítky teda oslavuje s 10,4 % sledovanosťou a 28,0 % podielom na trhu. Konkurenčný seriál na Markíze zaznamenal podiel len 13,4 %.

Bez servítky bola zároveň opäť najsledovanejším programom dňa pre mladšie publikum, keď v obchodne dôležitej cieľovej skupine dosiahla svoj dosiaľ druhý najvyšší rating 8,5 % a nadpriemerný trhový podiel až 31,3 %. V ženskej časti univerzálneho publika show dosiahla vynikajúci 13,2 % rating a pri diváčkach v CS 45-54 skvelú 12,3 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný, až 33,7 % podiel.

V sobotu 26. marca televízia JOJ úspešne odštartovala svoj nový výnimočný projekt – osemdielnu minisériu Ultimátum, ktorá je prvou koprodukčnou spoluprácou JOJ s Českou televíziou. Miniséria vznikla pod režisérskou taktovkou Michala Kollára v produkcii KFS Production. 

Slovenskí diváci si dlhoočakávanú novinku nenechali ujsť, Ultimátum malo v sobotu večer dosah až na bezmála 540-tisíc divákov (AvRch 12+), pričom prvá premiérová epizóda seriálu si vyslúžila skvelú 8,2 % sledovanosť a 18,4 % podiel v CS 12+. Záhady tela na Jednotke zaznamenali 16,1 % podiel a film na Markíze len 11,8 %. Ultimátum bolo s prehľadom najsledovanejším nespravodajským programom dňa v univerzálnej aj v komerčnej cieľovke.

Muži z univerzálneho publika dosiahli až 8,3 % sledovanosť a 19,5 % share a najviac divákov sledovalo napínavý dej seriálovej novinky v rámci atraktívnej mužskej cieľovej skupiny divákov vo veku 35 až 44 rokov, pri ktorých dosiahla unikátna žánrová kombinácia rukojemníckej drámy a politického trileru vynikajúcu 10,6 % sledovanosť a nadpriemerný, až 26,4 % podiel na trhu.

Vysielanie seriálovej novinky Ultimátum bude pokračovať každú sobotu o 20:35 na JOJke.