Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v utorok 28. júna lídrom trhu v prime time s 8,7 % sledovanosťou a podielom 25,9 %. Televízia JOJ si včera vyslúžila v hlavnom vysielacom čase sledovanosť 5,6 % a 16,9 % podiel.
Tretia časť seriálu Šťastná rybka sa včera stala TOP nespravodajským programom dňa. Zabodovala so sledovanosťou 6,2 % a podielom 16,8 %. Šťastná rybka zasiahla až 425-tisíc divákov (AvRch). Diváci si seriál obľúbili, svedčí o tom fakt, že vyhral v takmer všetkých cieľových skupinách. Spomedzi všetkých cieľových skupín pripísali seriálu najvyššiu 8,2 % sledovanosť ženy vo veku 45-54 rokov, ale aj mladí muži vo 12-14 rokov (sledovanosť 7,5 %), treticu naj uzatvárajú muži vo veku 45-54 rokov (sledovanosť 6,6 %).
Včera sa darilo aj spravodajstvu. Najlepšie počasie bolo top spravodajským programom dňa so sledovanosťou 7,8 % a podielom 22,7 %. NOVINY TV JOJ dosiahli sledovanosť 7,0 % a podiel 22,5 %.