Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group dosiahla v nedeľu 18. septembra vynikajúcu sledovanosť až 12,0 % a podiel na trhu 27,3 % ako líder slovenského trhu v prime time v rámci univerzálneho publika. TV JOJ dosiahla včera vedúcu pozíciu s 9,0 % sledovanosťou a 20,6 % podielom v CS 12+.
TOP nespravodajským programom nedele bola show Česko Slovensko má talent - najsledovanejšia show jesene potvrdila svoju pozíciu s dosahom až na 725-tisíc divákov (AvRch 12+), sledovanosťou 8,5 % a trhovým podielom 21,3 %. Tvoja tvár znie povedome na Markíze zaznamenala len 18,7 % podiel.
Najsilnejšou cieľovou skupinou štvrtej premiérovej epizódy Talentu boli muži v obchodne atraktívnej cieľovej skupine 35 až 44 rokov, pri ktorých show dosiahla vynikajúcu, až 12,7 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný 33,9 % podiel na trhu. Muži v CS 45-54 si pripísali 9,6 % rating a 21,4 % share. Zo ženskej časti publika mal včera Talent najviac diváčok v CS 35-44 s 9,2 % sledovanosťou a 23,8 % podielom. Show bola lídrom trhu aj v obchodnej CS 12-54 so 7,2 % ratingom a 23,0 % share.
Spravodajské relácie TV JOJ si včera vyslúžili rovnako skvelé výsledky – Najlepšie počasie malo 11,5 % sledovanosť a 25,0 % podiel s 530-tisíc divákmi, Noviny TV JOJ rovnakú 11,5 % sledovanosť a až 26,4 % podiel s 528-tisíc divákmi.
Nedeľné magazíny na JOJke – Nová záhrada, Na chalupe a Nové bývanie – boli tiež lídrami trhu v čase svojho podvečerného vysielania. Na chalupe si pozrelo 211-tisíc divákov (4,6 % rating), ženy v CS 45-54 zaznamenali až 6,2 % sledovanosť a 17,8 % podiel. Nové bývanie si nenechalo ujsť až 346-tisíc divákov (7,5 % rating a 21,7 % share) a najpočetnejšia cieľová skupina diváčok v CS 45-54 dosiahla až 8,8 % sledovanosť a 24,1 % trhový podiel.