Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group sa stala v nedeľu 2. októbra lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase s 11,1 % sledovanosťou a podielom 25,2 %. Televízia JOJ včera dosiahla v prime time sledovanosť 8,3 % a 18,8 % podiel.
Včera diváci ani v silnej konkurencii neodišli od obrazoviek televízie JOJ a pozreli si ďalšiu časť šou Česko Slovensko má talent v podobnom počte ako po minulé večery (sledovanosť 8,1 %, podiel 19,9 %). Šou včera zasiahla až 746-tisíc divákov (AvRch). Talentové vystúpenia pritiahli k obrazovkám silnú mužskú cieľovú skupinu vo veku 35-44 rokov (sledovanosť 11,5 %, podiel až 31,1 %).
V nedeľu podvečer si diváci vybrali aj obľúbený magazín Nové bývanie, ktorý bol so sledovanosťou 8,2 % a podielom 23,8 % lídrom trhu.
V piatok 30. septembra si diváci spomedzi televíznej ponuky vybrali hlavnú spravodajskú reláciu NOVINY TV JOJ, ktorá dosiahla 10,2 % sledovanosť a 26,9 % podiel. Prvou voľbou divákov bola v piatok aj denná kuchárska reality šou Bez servítky. Zaznamenala sledovanosť 6,7 % a podiel 23,8 %. Zasiahla až 493-tisíc divákov (AvRch).