JOJ 24 Logo

Spravodajská televízia JOJ 24 si získala svoje publikum

Spravodajská televízia JOJ 24 má za sebou prvé dva týždne svojho vysielania. Za ten čas si získala divákov a v hlavnom vysielacom čase dokonca porazila svoju konkurenciu.

JOJ 24 sa stala v 41. týždni lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase s 0,41 % sledovanosťou a podielom 1,0 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie TA3 a :24.

Spravodajská televízia JOJ 24 porazila v hlavnom vysielacom čase verejnoprávnu televíziu :24 v prime time každý deň uplynulého týždňa. Vyhrala v pondelok (sledovanosť 0,5 % a podiel 1,2 %), v utorok (sledovanosť 0,4 %, podiel 1 %), v stredu (sledovanosť 0,5 %, podiel 1,3 %), štvrtok (sledovanosť 0,4 %, podiel 1,1 %), piatok (sledovanosť 0,3 %, podiel 0,9 %), v sobotu (sledovanosť 0,4 %, podiel 0,9 %) aj v nedeľu (sledovanosť 0,4 %, podiel 0,9 %).

Televízii JOJ 24 sa darilo aj v konkurencii s TA3. Víťazom v tomto súboji sa stala v prime time v utorok, v stredu, štvrtok, piatok aj v sobotu.