Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v utorok 15. novembra trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase, dosiahla 12,3 % sledovanosť a 30,3 % podiel. Samotná televízia JOJ bola včera v prime time prvou voľbou divákov s 8,6 % ratingom a 21,0 % podielom.
Nemocnica v utorok opäť potvrdila svoju stabilnú a úspešnú pozíciu na trhu. Obľúbený seriál mal včera dosah na 604-tisíc divákov starších ako 12 rokov a pripísal si 10,2 % sledovanosť a podiel 24,3 %. Vysoko nadpriemerné výsledky dosiahol v ženskej časti univerzálneho publika s až 12,5 % sledovanosťou a 27,4 % podielom. Diváčky v CS 45-54 zaznamenali najvyššiu sledovanosť, až 13,9 % a share 26,4 %.
Diváci si z televíznej programovej ponuky JOJky včera vybrali aj spravodajské relácie, najsledovanejšou z nich bolo Najlepšie počasie s 10,1 % ratingom a 23,6 % podielom. Denná kuchárska reality šou Bez servítky bola lídrom trhu so 6,9 % ratingom a 20,1 % trhovým podielom.