Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group sa stala v sobotu 24. decembra celodenným lídrom trhu so sledovanosťou 6,2 % a podielom 25,3 %. Televízia JOJ dosiahla v sobotu celodennú sledovanosť 4,2 % a podiel 17,1 %, čím sa stala najsledovanejšou televíziou na Slovensku počas celého Štedrého dňa.
JOJ Group bola víťazom 51. týždňa v prime time s 12 % sledovanosťou a podielom 27,3 %. Televízia JOJ sa stala lídrom trhu v 51. týždni v hlavnom vysielacom čase – sledovanosť 8,6 % a podiel 19,5 %.
V piatok 23. decembra si diváci nenechali ujsť kultový vianočný film Sám doma. Ten zaznamenal sledovanosť 8,9 % a podiel 20,7 % (CS 12+) a bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Darilo sa mu aj u mladších divákov v cieľovej skupine 12 – 54 (sledovanosť 10,5 %, podiel 28,9 %), kde sa stal top programom dňa. Film zasiahol až 758-tisíc divákov v CS 12+ (AvRch). Oslovil
najmä mladých mužov vo veku 12-14 rokov s vynikajúcou 17,1 % sledovanosťou, ale aj mužov vo veku 35-44 rokov (sledovanosť 12,2 %, podiel 29,3 %) a ženy vo veku 35-44 rokov (sledovanosť 12,4 %, podiel 30,3 %).
V nedeľu 25. decembra ponúkla televízia JOJ v koprodukcii s Českou televíziou svoju prvú pôvodnú vianočnú rozprávku Krakonošovo tajomstvo. Diváci ju ocenili sledovanosťou 10,8 % a podielom 22,3 % v cieľovej skupine 12 +, no v čase svojho vysielania bola lídrom aj v CS 12-54 (sledovanosť 10 %, podiel 23,6 %). Rozprávka o Krakonošovi zasiahla až 920-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch). Mimoriadne sa páčila ženám vo veku 45-54 (sledovanosť 13,6 %, podiel 23,7 %) a mužom v tom istom veku (sledovanosť 13,6 %, podiel 26,0 %).
Druhý sviatok vianočný patril romantickému filmu Last Christmas. Ten dosiahol v cieľovej skupine 12+ sledovanosť 7,8 % a podiel 17,4 %. V čase svojho vysielania bol jednotkou na trhu aj v komerčnej cieľovej skupine 12-54 (sledovanosť 8,3 %, podiel 22 %). Film sa najviac páčil ženám vo veku 35-44 (sledovanosť 12,5 %, podiel 27,6) a ženám vo veku 12-14 rokov (sledovanosť 12,3 %, podiel 53,7 %).