Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group sa stala v stredu 28. decembra celodenným lídrom trhu so sledovanosťou 4,6 % a podielom 22,5 %. Zvíťazila aj v prime time s 12,5 % sledovanosťou a podielom 28,3 %.
Aj samotná TV JOJ dominovala v stredu slovenskému televíznemu trhu celodenne aj v prime time. Celodenne dosiahla sledovanosť 2,8 % a podiel 13,8 %, v hlavnom vysielacom čase zaznamenala sledovanosť 9,2 % a podiel 20,7 %. TV JOJ sa včera stala najsledovanejšou televíziou na Slovensku.
Počas včerajšieho večera si diváci nenechali ujsť kultový český film Ako vytrhnúť veľrybe stoličku. Ten zaznamenal sledovanosť 9,8 % a podiel 22,7 % (CS 12+) a bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Darilo sa mu aj u mladších divákov v cieľovej skupine 12–54 (sledovanosť 8,5 %, podiel 25,0 %). Film zasiahol až 767-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch). Oslovil najmä mladšie ženy (12-54) s 9,9 % sledovanosťou a podielom 28,3 %. Ženy vo veku 35-44 rokov zaznamenali vynikajúcu sledovanosť 14,4 % a podiel až 31,3 %.
V stredu večer sa darilo aj spravodajským reláciám. Diváci si nenechali ujsť Šport (sledovanosť 7,5 %, podiel 17,0%) a NAJLEPŠIE POČASIE (sledovanosť 8,8 %, podiel 19,7 %).
Záver večera patril českej komédii Slnko, seno, erotika. Lídrom trhu v čase svojho vysielania bola so sledovanosťou 4,5 % a podielom 18,3 %.