Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Vo štvrtok 26. januára bola JOJ Group trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase s 12,4 % sledovanosťou a vysokým podielom na trhu, až 29,7 %. Samotná TV JOJ si v prime time ako líder pripísala 9,2 % rating a 22,1 % share.
Najsledovanejším nespravodajským programom štvrtka bola divákmi dlhodobo obľúbená Nemocnica, ktorá v univerzálnom publiku nechala konkurenciu ďaleko za sebou. Nemocnicu si na televízii JOJ včera zaplo až 603-tisíc divákov a dosiahla dosiaľ najvyššiu tohtoročnú sledovanosť, až 10,1 % a 23,1 % trhový podiel. Dunaj na Markíze mal podiel len 20,2 %. Pri diváčkach starších ako 12 rokov
si Nemocnica vyslúžila vynikajúcu 12,0 % sledovanosť a vysoký, až 25,8 % trhový podiel.
Prvou voľbou divákov bola včera aj podvečerná show televízie JOJ Bez servítky, ktorá ako líder trhu predbehla konkurenčnú seriálovú novinku. Bez servítky mala dosah až na 570-tisíc divákov a okrem rekordného reachu dosiahla aj svoju najvyššiu sledovanosť od vlaňajšieho marca, až 9,4 % a podiel 24,6 %. Mama na prenájom zaznamenala včera na Markíze len 21,7 % v CS 12+ a show na JOJke ju predbehla aj v CS 12-54.
Bez servítky oslovila vo štvrtok najviac diváčok vo veku 35 až 44 rokov, pri ktorých dosiahla vysoko nadpriemernú, až 12,9 % sledovanosť a excelentný podiel na trhu, až 36,3 %.
V stredu 25. januára bola lídrom večerného vysielania komediálna Hranica, ktorú publikum uprednostnilo pred konkurenčnou ponukou v univerzálnej aj komerčnej cieľovke. V CS 12+ dosiahla 7,4 % rating a 17,6 % share, seriál na Markíze zaznamenal len 10,8 % share. Najpočetnejšou CS Hranice boli v stredu muži vo veku 35 až 44 rokov so 7,7 % sledovanosťou a 20,1 % podielom na trhu.