Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group uzavrela ďalší týždeň ako líder slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase. V priemere dosiahla medzitýždenne vyšší rating aj share - konkrétne výbornú 11,3 % sledovanosť a 26,7 % podiel na trhu. Samostatná stanica TV JOJ bola vo štvrtom týždni nového roka jednotkou v prime time s 8,1 % sledovanosťou a 19,2 % podielom.
Absolútnym TOP programom na Slovensku zostáva aj naďalej bezkonkurenčná Iveta, ktorá kraľuje rebríčku najsledovanejších programov s vynikajúcou univerzálnou sledovanosťou až 12,5 % a podielom 25,7 %. V nedeľu 29. januára seriál televízie JOJ oslovil až 762-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Iveta valcuje trh aj v obchodne dôležitej cieľovej skupine, v ktorej včera dosiahla 10,4 % sledovanosť a až 27,9 % podiel. Film na Markíze včera zaznamenal len 16,0 % podiel v CS 12+ a 18,5 % podiel v CS 12-54.
Najvyšší rating si Iveta včera vyslúžila pri diváčkach v CS 45-54, keď dosiahla excelentnú, až 17,8 % sledovanosť a vysoký 29,5 % podiel. Nadpriemerne vysoké výkony dosahuje seriál v mužských cieľovkách – pri divákoch v CS 45-54 mal vynikajúcu, až 14,5 % sledovanosť a 26,0 % share, pri mužoch vo veku 35 až 44 rokov az 12,6 % rating a 27,6 % trhový podiel.
Programy televízie JOJ boli včera lídrami trhu už od popoludnia. Diváci si tradične nenechali ujsť nedeľné magazíny Na chalupe (5,9 % rating) a Nové bývanie (9,9 % rating). Prvou voľbou univerzálnych divákov boli aj spravodajské relácie Noviny TV JOJ s 10,7 % sledovanosťou, Šport s ratingom 8,1 % a Najlepšie počasie s 11,7 % sledovanosťou.