Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group uplynulý týždeň opäť potvrdila svoju pozíciu trhového lídra v hlavnom vysielacom čase. V nedeľu 5. februára dosiahla ako jednotka slovenského trhu 13,1 % sledovanosť a 28,6 % podiel, samotná TV JOJ si v prime time prvenstvo vyslúžila s 9,6 % sledovanosťou a 21,0 % podielom.
Bezkonkurenčne najsledovanejším programom týždňa v publiku mladších divákov bola Iveta, ktorú sledovalo až 317-tisíc z nich a v CS 12-54 tak dosiahla 10,7 % rating a 29,0 % share. V univerzálnej cieľovke dosiahol seriálový megahit skvelú 12,1 % sledovanosť a až 25,3 % podiel na trhu. Nedeľný film na Markíze zaznamenal len 15,2 % podiel.
Najsilnejšou cieľovou skupinou boli včera diváčky v CS 45-54, pri ktorých Iveta dosiahla absolútne excelentnú sledovanosť, až 16,4 % a podiel 29,3 %. Mužských divákov bolo včera najviac v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktorí si seriál nenechali ujsť a dosiahli vynikajúcu 13,7 % sledovanosť a nadpriemerný 30,9 % podiel.
Najsledovanejším programom týždňa v rámci univerzálneho publika bolo nedeľné Najlepšie počasie, ktoré na JOJke sledovalo až 567-tisíc divákov a pripísalo si až 12,3 % rating a 25,4 % share. Noviny TV JOJ si včera nenechalo ujsť 528-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia dosiahla 11,5 % sledovanosť a 24,4 % podiel na trhu. KRIMI si vyslúžili 10,3 % rating a 22,5 % share.
Do rebríčka TOP 10 programov dňa sa včera dostalo už tradične aj Nové bývanie, ktoré podvečer dosiahlo 9,7 % sledovanosť a 24,3 % trhový podiel.