Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group bola v utorok 7. januára trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase s 12,5 % sledovanosťou a 29,2 % podielom.
Z nespravodajskej ponuky slovenských televízií si včera najviac divákov vybralo svoju obľúbenú Nemocnicu na JOJke, ktorá oslovila až 586-tisíc divákov starších ako 12 rokov a trhu kraľovala aj v obchodne relevantnej cieľovke 12-54. Seriál navyše dosiahol svoju dosiaľ najvyššiu sledovanosť od začiatku roka, a to v oboch cieľovkách.
Nemocnica s rekordnými výkonmi prevalcovala konkurenčné utorkové seriály na Markíze. V CS 12+ dosiahla Nemocnica 10,2 % sledovanosť a 23,5 % podiel na trhu, večerný Dunaj na Markíze zaznamenal len 20,7 % podiel a podvečerná Mama na prenájom 23,2 % podiel. V CS 12-54 vyhrala Nemocnica súboj v sledovanosti so 7,3 % ratingom, pričom si pripísala share 22,7 %.
Pri ženskej časti univerzálneho publika si Nemocnica včera vyslúžila až 12,6 % sledovanosť a najvyšší rating dosiahla pri diváčkach v CS 45-54, konkrétne excelentnú, až 14,3 % sledovanosť a 28,4 % trhový podiel.
Pondelkový večerný súboj programov po spravodajskom slote vyhrala komediálna Hranica, ktorú si na JOJke zaplo takmer pol milióna divákov (AvRCh v CS 12+). Ako univerzálny líder dosiahla 7,3 % sledovanosť a 17,3 % podiel, ako jednotka mladšieho publika si pripísala 5,1 % rating a 17,0 % share.
Najviac divákov mala Hranica tento raz vo vekovej kategórii 45 až 54 rokov, pričom pri ženských divákoch tejto skupiny dosiahol seriál 7,7 % sledovanosť a pri mužských divákoch takisto skvelú 6,7 % sledovanosť.