Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group uzavrela ďalší týždeň ako stabilný trhový líder v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálneho publika, v nedeľu 19. februára dosiahla vynikajúcu 13,1 % sledovanosť a 29,1 % podiel. Samotná TV JOJ bola včera prvou voľbou divákov s 9,8 % sledovanosťou a 21,7 % trhovým podielom.
V nedeľu 19. februára večer sa diváci lúčili so svojím najobľúbenejším seriálom súčasnosti – Iveta bola aj s poslednou epizódou najsledovanejším nespravodajským programom na trhu. Jej finále oslovilo až 769-tisíc divákov starších ako 12 rokov a dosiahla skvelú 12,0 % sledovanosť a nadpriemerný podiel 26,5 % v CS 12+. V obchodnej cieľovke obsadila TOP priečku celkového rebríčka najsledovanejších programov týždňa s 10,0 % sledovanosťou a 29,1 % trhovým podielom.
Najviac divákov Ivety bolo včera v ženskej CS 45-54, v ktorej dosiahla excelentnú, až 13,9 % sledovanosť a 27,1 % podiel. Pri mladších diváčkach vo veku 35 až 44 rokov si vyslúžila až 13,1 % sledovanosť a nadpriemený share 31,6 %. Naviac mužských divákov bolo v CS 45-54, v ktorej seriál bodoval s rovnakým 13,1 % ratingom a 25,9 % podielom na trhu.
Iveta, seriál scenáristu Petra Kolečka, režiséra Jana Hřebejka, hlavného kameramana Martina Žiarana a ďalších úspešných tvorcov, sa stal najsledovanejším seriálom pôvodnej tvorby TV JOJ za posledné roky a bol miláčikom slovenského publika. Televízia preto potvrdila jeho pokračovanie v druhej sérii.
Na druhom mieste v rebríčku TOP nespravodajských programov uplynulého týždňa sa usadila relácia Nové bývanie, ktorá je dlhodobou stálicou vysielania TV JOJ a diváci si ju nenechajú každú nedeľu popoludní. Včera Nové bývanie s obľúbeným moderátorom Vladom Voštinárom sledovalo 471-tisíc divákov a dosiahlo 10,2 % rating a 24,9 % share v CS 12+, v ktorej opäť prevalcovalo všetky konkurenčné podvečerné programy počas celého týždňa. Diváčky v komerčne atraktívnej cieľovke 35-44 boli najsilnejšou CS s 11,0 % sledovanosťou a 31,1 % podielom.
Zo spravodajských programov televízie JOJ bola za celý týždeň univerzálne najsledovanejšia jej hlavná spravodajská relácia - nedeľné Noviny TV JOJ si s 506-tisíc divákmi vyslúžili až 11,0 % sledovanosť a 23,6 % podiel. V CS 12-54 prvenstvo dosiahli včerajšie Krimi so 7,7 % ratingom a 22,2 % podielom na trhu.
Ešte pred víkendom v piatok 17. februára slávila úspech podvečerná relácia Bez servítky, ktorá v CS 12+ vyhrala nad konkurenčným seriálom – Bez servítky na JOJke dosiahla 8,7 % sledovanosť a 23,6 % podiel, Mama na prenájom na Markíze nižší, 22,4 % podiel.
Vo štvrtok 16. 2. večer zasa JOJka prevalcovala konkurenciu so svojou Nemocnicou, ktorá si tento raz pripísala ako líder univerzálneho trhu až 9,5 % sledovanosť a 21,8 % podiel. Dunaj na Markíze mal len 20,9 % podiel.