Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group uzavrela uplynulý týždeň ako nedeľný líder univerzálneho trhu v hlavnom vysielacom čase s vynikajúcou sledovanosťou 12,7 % a 28,2 % podielom. Samotná TV JOJ si prvenstvo v prime time v nedeľu 26. februára poistila s 9,5 % ratingom a 21,1 % trhovým podielom.
Miláčikom mladšieho publika sa stal včera odštartovaný seriál Einstein, komediálno-kriminálna novinka televízie JOJ – jeho premiéru si zaplo takmer 400-tisíc divákov v CS 12-54, ako TOP program týždňa dosiahol 8,8 % rating a podiel až 26,5 %. Celkový zásah mal Einstein až na 746-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pri ktorých si ako líder trhu v čase vysielania vyslúžil až 10,4 % sledovanosť a 24,3 % trhový podiel. Film na Markíze včera zaznamenal len 9,5 % podiel.
Na mladého sexy génia, ktorý je ale niekedy na zabitie, boli zvedavé najmä ženy – pri diváčkach v CS 45-54 dosiahol excelentnú, až 13,5 % sledovanosť a 25,3 % share a pri mladších ženách v komerčne atraktívnej CS 35-44 mal takmer totožný rating, až 13,4 % a navyše vysoko nadpriemerný trhový podiel až 34,1 %. Einsteina si nenechala ujsť ani mužská časť publika, pri divákoch v CS 45-54 dosiahol skvelú, až 12,8 % sledovanosť a podiel až 25,0 %.
Ešte v piatok 24. februára na seba strhla všetku pozornosť divákov podvečerná stálica JOJky – show Bez servítky, ktorá prekonala všetky vlastné rekordy tohto roka. Zaplo si ju až 652-tisíc divákov starších ako 12 rokov a pripísala si výbornú 10,0 % sledovanosť a 27,2 % podiel. Konkurenčný seriál Mama na prenájom na Markíze zaznamenal len 24,5 % podiel.
Bez servítky v CS 12-54 dosiahla takisto najlepšiu sledovanosť od začiatku sezóny, konkrétne až 7,8 % rating a najvyšší podiel, až 31,1 %. V univerzálnom publiku bola Bez servítky najsledovanejším nespravodajským programom dňa, v cieľovke mladších divákov CS 12-54 predbehla všetky, aj spravodajské relácie a usadila sa na najvyššej priečke rebríčka TOP programov piatka. Pri diváčkach v CS 12+ dosiahla až 12,1 % sledovanosť a 29,3 % podiel, najsilnejšou cieľovou skupinou boli ženy vo veku 45 až 54 rokov s 12,0 % sledovanosťou a vysokým trhovým podielom až 30,3 %.