Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group uzavrela február ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálneho trhu s vynikajúcou 12,4 % sledovanosťou a 30,1 % podielom. Samotná TV JOJ bola včera lídrom v prime time s 8,8 % ratingom a 21,4 % trhovým podielom.
TOP programom utorka 28. februára bola hlavná spravodajská relácia JOJky, ktorú sledovalo až 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Noviny TV JOJ tak dosiahli 10,3 % sledovanosť a nadpriemerný podiel 25,3 %. Lídrami trhu boli tiež Šport a Najlepšie počasie (8,5 % Rtg a 20,6 % Shr).
Z nespravodajských relácií si najviac divákov nenechalo ujsť svoj obľúbený seriál Nemocnica, ktorý včera večer oslovil až 565-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pripísal si 9,5 % sledovanosť a 22,0 % podiel a opäť vyhral nad konkurenčným dobovým seriálom Dunaj. V ženskej časti univerzálneho publika si vyslúžil až 11,1 % sledovanosť a 23,5 % share.
Trhovým lídrom v podvečernom vysielaní, ktorý prevalcoval konkurenciu v univerzálnej aj komerčnej cieľovke bola show Bez servítky, JOJka s ňou mala dosah až na 591-tisíc divákov a dosiahla 9,0 % rating a 24,1 % podiel na trhu. Najsilnejšou cieľovou skupinou boli včera ženy v komerčne atraktívnom veku 35 až 44 rokov, pri ktorých dosiahla show skvelú 11,8 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný 34,1 % trhový podiel.