Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízia JOJ 24 sa stala v stredu 28. júna lídrom trhu medzi slovenskými spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej skupine so sledovanosťou 0,72 % a podielom 2,25 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie TA3 (podiel 1,32 %) a :24 (podiel 1,00 %).
V cieľovej skupine 12–54 sa televízii JOJ 24 darilo v stredu tiež. Konkurenčné spravodajské televízie porazila celodenne aj v hlavnom vysielacom čase. JOJ 24 zaznamenala celodennú sledovanosť 0,15 % a 1,73 % podiel, pričom podiel televízie TA3 bol 1,36 % a televízie :24 0,86 %. V prime time dosiahla televízia JOJ 24 0,56 % sledovanosť a 2,72 % podiel. TA3 získala podiel 0,76 %, spravodajská televízia :24 zaznamenala podiel 0,71 %.
Televízia JOJ 24 si za deväť mesiacov svojho vysielania kontinuálne získava svojich fanúšikov. V programovej ponuke sú okrem klasických spravodajských blokov aj mnohé výnimočné spravodajské a analytické programy, ktoré divákom približujú témy rezonujúce v spoločnosti. Televízia vysiela naživo správy a rozhovory celý deň, čo diváci mimoriadne oceňujú. S mobilným štúdiom sme počas júna zavítali do Myjavy, Senca a Humenného, kde sme mapovali udalosť JOJKA S VAMI. Diváci tak mohli zažiť vysielanie a rozhovory naživo a stretnúť sa s moderátormi a tvárami tejto televízie.