Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízia JOJ 24 sa stala v nedeľu 3. septembra lídrom trhu medzi slovenskými spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej
cieľovej skupine so sledovanosťou 1,7 % a podielom 4,3 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie TA3 (podiel 0,8 %) a :24 (podiel 1,1 %). Televízia JOJ 24 sa stala v hlavnom vysielacom čase lídrom 35. týždňa medzi spravodajskými televíziami so sledovanosťou 0,6 % a podielom 1,6 %.
V cieľovej skupine 12–54 sa televízii JOJ 24 v nedeľu tiež darilo. V prime time dosiahla televízia JOJ 24 1 % sledovanosť a 3,4 % podiel. TA3 získala podiel 0,6 %, spravodajská televízia :24 zaznamenala podiel 0,5 %. Aj v tejto cieľovej skupine sa stala v prime time víťazom 35. týždňa medzi spravodajskými televíziami (sledovanosť 0,3 %, podiel 1,2 %).
Televízia JOJ 24 včera odvysielala prvú predvolebnú diskusiu. Sériu debát, ktorú moderovali Jana Krescanko Dibáková a Jakub Prok, otvorili politici zo 150. miest kandidátnych listín a diváci si ju nenechali ujsť. Voľby 2023 – predvolebná debata bezkonkurenčne vyhrala na spravodajskom poli a pripísala si 1,7 % sledovanosť a 4,4 % podiel. Relácia zasiahla až 114-tisíc divákov (AvRch). Konkurenčná televízia TA3 v tom čase vysielala reláciu V politike, ktorá zaznamenala podiel 1,9 %.
V nedeľu 10. septembra sa v druhej diskusii Voľby 2023 – predvolebná debata predstavia ženy z kandidátnych listín o 20:10 na JOJ 24.