Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
TV JOJ si v nedeľu 10. septembra pripísala prvenstvo na slovenskom trhu so 6,8 % ratingom a 18,6 % podielom v prime time v rámci univerzálneho publika.
Najdlhšie vysielanú show na Slovensku s neutíchajúcou popularitou diváci sledovali aj včera – Česko Slovensko má talent si zaplo bezmála 640-tisíc divákov a úspešná show si pripísala 7,2 % sledovanosť a 19,9 % podiel na trhu v CS 12+. Pre mladších divákov v komerčnom publiku bol Talent TOP nespravodajským programom nedele s 5,7 % ratingom a vysokým podielom až 21,7 %.
Najsilnejšou cieľovou skupinou Talentu boli včera muži v komerčne atraktívnom veku 35 až 44 rokov s 8,2 % sledovanosťou a vysoko nadpriemerným podielom 27,4 %. Zo ženských cieľoviek bolo najviac diváčok v rovnakej vekovej skupine so 7,1 % sledovanosťou a ešte vyšším podielom 23,8 %.