Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Televízia JOJ 24 si v nedeľu 10. septembra pripísala ďalšie víťazstvo. Stala sa lídrom trhu medzi slovenskými spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej skupine, kde získala 0,62 % sledovanosť a podiel 1,71 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie TA3 (podiel 1,29 %) a :24 (podiel 1,16 %).
Aj v obchodnej cieľovej skupine sa televízii JOJ 24 uplynulú nedeľu darilo. V hlavnom vysielacom čase zaznamenala sledovanosť 0,42 % a podiel 1,62 %, kým TA3 dosiahla podiel 1,11 % a televízia :24 podiel 0,92 %.
Diváci si v nedeľu pozreli druhú predvolebnú diskusiu. Pozvanie moderátorov Jany Krescanko Dibákovej a Jakuba Proka tentokrát prijali dámy z kandidátnych listín. Relácia Voľby 2023 – predvolebná debata zasiahla až 174-tisíc divákov (AvRch).
V nedeľu 17. septembra sa v tretej diskusii Voľby 2023 – predvolebná debata predstavia najmladší kandidáti v parlamentných voľbách o 20:10 na JOJ 24.